SHOPPING <3

Jag och baby har beställt massa kläder från Yesstyle!
 Jag fyller år om ca 2 veckor så jag antar att det räknas som present till mig hihi!
Brukar inte hitta så mycket på yesstyle, men hittade ca 20-30 plagg jag ville ha den här gången haha, men man ska inte vara girig!
 
 
 
 
 
Sedan fick jag beställa hem grejer från Pinkyparadise också.. har haft mina linser över ett år och dom börjar bli lite torra minst sagt HAHA! Jag köpte samma linser fast svarta den här gången (förra gången hade jag cappuchino RED) - köpte också eyelash fix för jag hade en incident med limm i ögat HAHA.. mitt riktiga limm var slut, och vad gör man inte för skönheten? *host*
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0