Scarlet - Do better

OMG snart fyller jag år!! Allvarligt talat så har jag inte lust att göra någonting.. det enda jag vill göra nu för tiden är GÅ TILL GRÖNALUND och BADA I BADHUS ;__; Grönan öppnar inte föräns efter min födelsedag och badhus.. ja, fatta vad jobbigt att fixa håret för att gå dit - bada - och sedan fixa håret igen XD Gode gud,, gruvar mig .___. kanske kan ta med mig en peruk HAHA!
Har lust att åka till typ.. Eriksdalsbadet. OH BTW! Har tänkt på en sak; hur kommer det sig att varje gång man tar P-piller så får man ha sex mer sällan?! Har tagit P-piller 3 gånger (några månader varje gång) så fort man tar första pillret så blir man typ förhäxad och ingen vill ha sex med mig XD HAHA.. the hard life of Madde!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

när fyller du år finis? <3

Svar: 10 april :D
Aikurushii

2014-03-21 @ 00:04:53
URL: http://sbinaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0