Galna kineser och första dagen i Japan

Sitter på hotellet nu med värkande fötter, yr som fan och är alltmänt utmattad, men ska ge er ett inlägg ändå B-) Vi mellanlandade i Kina för att byta plan, så jag gick in på toaletten där endast en kvinna var. Gjorde mitt och kom ut för att tvätta ansiktet, så stod hon i sitt hörn och tände eld på en FET bunt med pengar! Vart fett freaked out och försökte spela oberörd, för vem vet: hon kanske kunde tända eld på mitt hår or something!
Sedan dessa knasiga kineser.. dom står och stretchar/gör kroppsövningar 5 på morgonen på flygplanen! Galet.
Mo på kinas flygplats! Till och med deras Starbucks är kina-inspirerad~
 
Vi letade i tusen år efter vårat hotell btw, vi gick runt i shimboshi när vi skulle vara i daimon! och det är ganska nära dessutom, och ändå kunde vi inte hitta, haha. Men till slut gick det, vi slängde in våra saker och fräschade upp oss, sedan gick vi runt i hamamatsucho där vi letade efter plattång.. men vi tog tbanan till asakusa och hittade en rosa därsedan fikade vi! Köpte mig en fet glasssss
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0