Lite tankar kring....(?)

Jag antar att det är dags att bidra med lite nya SIMS 2 grejer, eller vad tycker ni? Blivit lite för mycket LoL snack nu och vissa kanske diggar't.. mitt förhållande till League of Legends är inte speciellt hälsosamt HAHA.
 
Ja vad har hänt annars.. jag och Joni var ute i fredags på Paradise, vi hade det nice och jag bråkade inte med någon tror jag. Fredlig människa yepp!  Har umgåtts mycket med Joni för övrigt sedan för några veckor sedan var jag, Joni, Mo och Ichigo hembjudna till Linn i uppsala för hon fyllde 19! Det var så jävla nice, träffade folk som jag inte sett på typ 2 år.. skittrevligt hihi.
Sååå, tekken tag 2 är ute nudå.. ska köpa den 25:e (När Mo får lön), och den 26:e börjar jag på japanskan.. men eh måste vara förberedd tills jag och Mo åker till Japan.
Anyway måste fixa mig lite och sedan ska jag och Joni spela LoL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0