En natt på ACE

Ah Loui fyllde ju år i fredags, så jag bakade tårta haha den blev fin B-) ANYWAY!!! Natten spårade ur haha, jag, Loui, Lisa och en kille som Loui kände drog till Ace nattklubb. Vi kom dit innan dubstep-golvet hade öppnat så det sög ju lite, men för att fördröja tiden så började vi driva, asså på riktigt DRIVA med en indisk lång man som jobbade med att plocka undan glasen typ. Så vi kallade honom Mowgli från djungelboken/ vår indiska man typ haha vi ba "omg omg we must dance later!!!" och han ba "ok but my boss must not see ;););)" hahaha, sedan varje gång han gicl förbi blinkade han med ögat och vi smiskade honom på rumpan HAHA!
Sedan när golvet öppnade så började vi dansa såhär på skoj, men han gick all in asså, händerna smekte min rumpa osv haha. Så jag sprang och ville inte dansa med honom mer :( dansade med Lisa, det var kul hihi, vi ba VI ÄR JERSERY SHORE typ haha.
Sedan blev jag vän med en vakt som var arab, best friends forever haha. Så när jag och Lisa gick ner igen för att dansa mer, så känner jag armar runt min midja SÅ VAR DET INDISKA MANNEN HAHA! Han tryckte sin kuk mot min rumpa och tog händerna på mina inner-lår HAHA sen så frågar han ba "do you want to kiss?" HAHA jag ba hell no blev rädd och äcklad, tog Lisa över hela dansgolvet försökte komma ifrån honom :( äckliiiig hahaha
Sedan träffade vi en bartender som också tog mig runt midjan och han ville ha mitt nummer :( det är inte lätt haah han var lite tjock....

ANYWAYYYY allt som allt hade jag roligt, förutom att Loui var fett lame ba satt och hånglade i ett hörn hela natten och drog tidigt. Aja jag och Lisa kunde roa oss själva B-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0