En sneak peak i förhållandet

Jag och Mo bråkar sällan, näst intill aldrig (visst jag gapar på honom varje dag om småsaker), typ att han slänger sina skitiga kläder på golvet, att han jobbat över en halvtimme på jobbet osv. Men något som är ett ständigt problem är när vi ska sova.. Jag har 3 krav på saker som ska hinnas med innan vi lägger oss för natten:
1. Big brother
2. Sex
3. Leka av mig (brottas och busa), så jag blir av med lite energi innan jag kan varva ner B-)

Så inatt hade vi inte sex.. vi hade iof sex på morgonen, men iallafall.. så jag hade en del energi kvar. Mo är en sån kille som somnar direkt när hans huvud landar på kudden.. och han SNARKAR så jävla mycket. Han gnisslar och hackar tänder.. och han ligger och sprattlar. Jag var pigg, kunde inte somna och kände mig torr i halsen ååååh så besvärigt varje natt! Jag puttar på honom och säger att han inte får ligga på rygg, men vafan, efter 1 min ligger han på rygg igen! Putt putt och jag puttar tills han vänder sig om. Och inatt blev han så jävla arg typ röt åt mig och gapade HAHA men ah.. när man är i ett förhållande och det är två personer i sängen, man måste ju visa hänsyn. Det är inte meningen att jag ska ligga vaken hela nätterna för att han inte vill göra något åt sin snarkning.. skaffa snarkplåster, ligg på sidan, gör NÅGOT!
Jag ska fan köpa öronproppar, men han måste också dra sitt strå, ligg på sidan bara slipper jag väcka dig hela tiden :@@@


Kommentarer
Postat av: SaraCHAN

ow fakk men du är ju upptagen :(

2012-06-20 @ 20:21:41
URL: http://catsandcrosses.blogg.se/
Postat av: madde

eller är jag ;) haha

2012-06-21 @ 13:31:03
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0