Sex är kanske gott

Jag och Mo har huset för oss själva, familjen ska på begravning i norrland såå.. Vi gick lösa på varandra inne på kontoret haha, då menar jag på väggen, på skrivbordet - och finalen slutade med att alla tidningar och papper ramlade till golvet haha wiiiiild. Amen det har varit skönt, när man har varit tillsammans länge blir det inte sex lika ofta (okej vi FÖRSÖKER palla sex varje dag men nah). Sedan låg vi och myste framför brasan @w@ slutade med ett ligg där också då som förflyttades upp till sovrummet för det vart för varmt hahaha..

Har lagt mig i sänga' nu iallafall, min man är fast framför datan som vanligt och kommer aldrig upp trots mitt tjat haha, jag va fan tvungen att bädda våran säng sSJÄLV haha det är faktiskt jobbigt T^T kan gå vilse i lakanet asså fett stoor haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0