Jealousy is a bitch

Trodde folk hade kommit över att sitta bakom skärmen och försöka trycka ner folk annonymt.. det är ju trots allt 2012. Men iof, även de minsta mössen måste väl få sin röst hörd, i guess..(?) Jag själv har aldrig varit blyg att konfrontera människor, spelar ingen roll om det är någon jag känner eller någon som bara stör mig ute på gatan. Kommer aldrig att kunna förstå annonyma personer.. 20 år är man, har gjort mycket dumt i mitt liv, så jag kan förstå att det finns folk som vill "trycka ner mig" och sitta med sina vänner framför datorn (omg who does that?!) och skratta. Finns det verkligen inget annat ni vill göra än att sitta framför datorn? Umgås som riktiga vänner ska. Ok good thx bye.
 
Över till annat då; biljetter bokade till Japan, yees sweet! Åker i maj, i 2½ vecka med Mo. Kommer bli så himla nice.. har velat åka så länge, men det är ju så jävla dyrt. Men nu är det äntligen pågång! Ichigo och Sofia ska köpa biljetter till samma datum som oss så att vi kan glida runt tillsammans Men nu måste jag dra, har kycklingen i ugnen och Mo är påväg hem från jobbet
peace
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0