Mina LoL-hjältar


Ahri (mer hittar ni i SPEL, inlägg om Ahri)

Akali (sämsta köpet ever btw) jag är dålig med melee, och Akali är fan för svår för mig :(

Darius, melee men har enkla combos. Köpte direkt när han kom ut!

Janna, köpte henne härom dagen när jag hade nån slags support-fas HAHA! Än sålänge har jag bara spelat med henne på twisted treeline.. och det kunde gått bättre.

Miss Fortune, min ultimate bitch (förutom Ahri)

Morgana, en av de första jag köpte, magiker/support

Riven, första skin jag köpte. Snygg som fan men fifan vad jag är dålig med henne haha (kan bara få bra stats om jag kör mot BOTs haha)

Sona, fav support <3 Har spelat MYCKET med Sona senaste tiden
Vayne, range assasin. Hon är en sån som det antingen går SKITDÅLIGT för eller SKITBRA haha. Väljer henne bara dock när jag inte får ha AP.

Zyra, hennes realese got me HYPED! Körde konstant med henne i typ 3 veckor innan hon blev nerfad. Men när hon var OP var hon så jävla rolig!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

på akali, dra bara Q sen Ulti o sen E så typ oneshottar du dem flesta. :)

Svar: Jag spelar 99% med range så med Akali är det väldigt svårt för mig att lvla med (jag dör typ direkt) kör typ bara den där när hon gör en ring där hon kan vara osynlig HAHA, men jag ska försöka träna med henne :(
Aikurushii

2012-08-31 @ 14:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0