Tusen knivar i halsen :@



chiillaaaar haha är så in i helvetes sjuk haha kan inte svälja och kunde knappt andas inatt, synd haha tar mitt liv typ. Nu är jag skit snorig det ba rinner asgott asså, spottar slem i ett glas och är sådär lagom sexy. Imorgon är det halloween-firande då och jag tänker INTE låta det här få förstöra för min utgång! Ska ut och supa även fast jag mår lite dåligt haha PARTYWHORE, kommer lida så jävla mycket dagen efter bara haha dödssjuk, bakfull och säkert kommer mensen haha då blir det fröjd kan jag lova, folks  Ska kröka hos Amanda tillsammans med Linn, Joni och Ich! Sedan drar vi ut på nattklubb och krökar lite till haha gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0