Midsommar B-)

ah är helt död asså, kom hem till joni 6 imorse med nattbussen från stan. Dog i sängen dirr med joni bredvid mig B-) Mötte upp honom, lisa och loui på eftermiddagen och köpte grejer att grilla, sedan drog vi vidare mot Rålis där vi chillade ett bra tag. Träffade många roliga människor hihi två svarta män blev mina vänner forever HAHA duckman danny och den politiskt-insatta från afrika B-D satt och pratade livet. Efter några timmar gick vi och badade haha skönt! Den ena svarta mannen frågade joni när jag skulle knulla med honom, och när han fick reda på att det aldrig skulle hända så gick han HAHA synd inte vänner längre ahah.
Sedan skulle vi ta oss hem, så jag och loui dansade fram och hade what is love på repeat i hennes stereo haha ALLA vi mötte dansade med oss, high five-ade och skrattade haha alla var så glada! Vi mötte några killar på cykel som ville ha gratis kyssar av oss men vi va så jääävla fulla och ba eaahhh KISS EACH OTHER haha och jag försökte lära en man dansa salsa haha gick inte så bra, trampade varandra på fötterna och sånt.
På tbanan från fridhemsplan hamnade jag och loui med 3 araber som vi fick tuggummi av haha vi sjöng och dansade och alla på tbanan levde livet B-) Väl på centralen runt 22 tänkte vi dra hem men sedan kom massa ryssar, tjejer och killar fram och ba åh docka sötnos vart ska ni följ med på fest, så vi följde med och höjde stämningen med what is love på högsta volym haha hamnade hos en kille som hette KINA och vi drack och hade kul! Blev vän med en mongolisk ryss (jag och asiater you know haha) som hette Rodde eller Roddan haha best friends forever haha sedan en svart söt tjej som hette Elisabet vi ba woooh gumman hjärtat kram kram hela tiden haha! Sedan skulle alla dra så vi skulle hinna sista tåget, men jag tappade bort min iphone (som vanligt) så jag och joni följde med Kina hem igen och skulle typ slagga där eftersom tågen slutade gå. Så Kina gick till kök och gjorde käk, medans jag och joni tog ett varmt bad tillsammans hihi, sedan käkade vi och vid matbordet började jag bråka med Kina för hans åsikter sög balle, tänkte slå sönder honom men han ba dockan va inte arg sötnos du missförstår mig haha. Men blev bråk efter bråk och han ville ha mig kvar för han ville ligga med mig och jag ville inte sova med honom så jag ville dra därifrån, så vi gjorde det. Tog nattbussen från flemmingsberg till sergels torg och sedan nattbussen till västerhaninge, kom fram runt 6, gick och spydde efter bussen var så jävla illamående haha. Anyway tror att det var allt B-)
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0