Outside, I don’t even care, anyone can stare

Träffade oppa i onsdags när han kom till sthlm på arbetsintervju i norrtull/odenplan.. hade saknat så jävla mycket stod och kunde inte hålla händerna i styr alla blev ärrade haha. Ville bara slita av honom skjortan och have it my way. När vi väl kom fram och jag satt på soffan i väntrummet kom det ut en man och frågade om jag ville ha något att dricka, jag sa nej och han gick in igen. Sedan kom det ut en annan man och ba "vill du ha något att dricka?", sa nej igen haha, han gick sedan kom det ut en annan snubbe som ba "har du fått något att dricka?" HAHA jag ba wtf.
Mo var borta typ fett länge och mitt i allt så satte en kille på låten "alla som inte dansar är våldtäcktsmän" fett högt haha dom hade typ fest lol flabbade som fan.
När jag och Mo satt på centralen och det var typ 50 min kvar tills hans tåg gick bestämde vi oss att dra till solarium och ha sex haha.. så vi skyndade och drog in i ett rum och var där inne ett tag.. vart så jävla varmt osv.. så var det en kille som satt utanför medans vi knullade haha synd vart fett awkward när vi kom ut.. ehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0