Kaos på natten

Asså inatt fett drygt vaknade typ 4 av att katten skulle in, ni vet väl hur hon är feta dramaqueen jamar som fan. Störig. Trampar mig på huvudet och sånt.. anyway vaknade igen typ 5-6 av värsta smällen, var oväder ute som fan och när jag precis vaknat är jag alltid förvirrad_chey_92 så jag trodde det brann ute och flög ur sängen för att kolla ut genom fönstret haha det var typ rött ute men så var det bara en gatulampa lol. Ändå fett rädd haha stod och tänkte vad jag skulle ta med mig och fly hahaha.

Nu håller jag iallafall på att baka drömmar (kakor då alltså) och dom har smält in in varandra haha feta gangbang i ugnen typ sexy time!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0