3 veckors countdown

Damn tiden går fort asså. Fåtal veckor kvar tills vi ska sälja lägenheten, samt tills jag och Joni tar flyget till teneriffa. Gissa skönt! Drog till banken imorse och cashen rullade in, kände mig fett G.  Sitter och funderar  hur vi ska kunna kommunicera där borta.. Var en kvinna på ica för någon dag sedan som sa något i stil med att vi kunde gå före henne i kön på engelska. Jag ba JONI VAD MENAr HON HAHA.. sen så upprepade hon det igen och jag bara glodde på henne och sa DET ÄR OKEJ ASSåååå...  på svenska såklart HAHA! Jävligt klyftig.
För övrigt funkade det inte att sexstrejka. Den där paul alltså, det är något med den mannen som får mig att slänga mig över honom, haha. Och planerna imorgon är följande: min thaichan på förmiddagen, ichigo på eftermiddagen och paul på kvällen.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0