Mobil på färd



Mötte upp Niko och Erkan(??), also called "blatten i röd jacka" vid Slussen i brist på annat idag. Vi satte oss på en buss, och jag hörde någonting skramla till mellan busssätena. Kollade ner och såg min mobil.. tog upp den och stoppade den i fickan (trodde jag), men egentligen råkade jag släppa den utanför fickan, så den ramlade tillbaka, utan att märka något gick vi av och fortsatte hem till Niko. Efter ett tag började jag tycka att det va fett konstigt att ingen hade varken ringt eller messat mig.. så jag rotade igenom mina jackfickor i hopp om att jag bara hade satt på ljudlöst or something.. men så hittade jag då inte min fucking mobil.. så jag sa till Niko "... jag har tappat min mobil", och han ba "nej". HAHA! Så jag antog att han eller "Erkan" hade tagit den då.. så jag tänkte inte mer på det. Låg och kelade lite med Niko eh.. och sen frågade han "har du hittat din mobil?" HUR FAN SKULLE JAG HA HITTAT DEN OM JAG HADE LEGAT I SÄNGEN MED HONOM HELA TIDEN?! Så fucking korkad. Så då ringer "Erkan" upp min mobil, och någon jävla Bengt hade tagit reda på den.. så vi hade precis kommit ut, påväg att hämta den jävla telefonen, så ringer MIN PAPPA till "Erkan" från min mobil (han hade hunnit hämta den innan mig då), och så han var skitarg.. så han kom och hämtade mig, skällde lite och så.. så det var bara raka vägen hem.
Haha, annars har dagen varit helt okej faktiskt 8-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0