お早うございます!

Nyvaken tjej.. fattar inte hur jag ska komma upp imorgon när skolan börjar. Det blir ett dilemma värt att se hahaha.
Igår var jag med Joni, som skulle shoppa. Har inte träffat honom på hela lovet typ, så det var kul att snacka lite skit och sånt vi brukar göra, haha. Så vi gick runt lite, och käkade teriyaki-nudlar~


"Om nom nom..."



I söndags drog jag hem till Niko några timmar. Min glass gick sönder... Hahaha. Sedan bad han mig att sova hos honom, men det gick ju inte, så han övertalade mig att vi skulle åka till Hjulsta och sova där.. vi han komma till centralen, sedan stängdes ALLA t-banor av och började inte gå igen förrän över 5 på morgonen! Jag vart så jävla lack för jag ville bara sova.. och jag kunde ju inte dra hem honom till mig heller. Pappa skulle döda mig. Anyway, så vi gick till slussen.. när det var typ 10000 minus grader, runt halv två på natten.. för att kolla ifall det gick några nattbussar till Rinkeby(!!) Vi hann inte komma fram till bussarna förrän vi satt i en svart taxi med någon arab som körde. Helt skumt haha, alla satt och rökte i bilen så man inte såg något.. och han ba hela tiden "... vart är rinkeby... vart är e4" HAHAHA.. jag fick guida honom ut på E4:an, men sedan hittade han typ självmant fram till kista och sedan Rinkeby. När vi var framme var jag så jävla trött och ville bara sova.. men dessa jävla kurder bara SKRIKER!! Även fast vi låg typ 5 st i en säng, så skrek de och gapade som fan, även fast de låg precis bredvid. Då ville jag verkligen dö hahaha.. de skrek i typ 3 timmar drygt jag svär. Sedan på morgonen stack jag och träffade Lisa.. och Niko vart typ arg för att jag inte sa hejdå. Haha sucker.
Så jag och Lisa åt thaimat, sedan på kvällen ringde Film mig haha, vi snackade i typ 3 timmar, sedan somnade vi... med mobilen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0