ハロウィーン

Sophie åkte hem idag, känns fett tomt nu. Igår var det halloween.. stack till V-torp med polarna och krökade lite. Dansade och sjöng på Amazing Horse i tusen och en natt haha. Kommer inte ihåg så mycket från det.. men Ichigo krökade till och spydde upp sitt liv. Tvingade henne att trycka ner en tandborste i halsen bara för att hon klagade på att hon mådde illa... "MADDE TITTA, DET ÄR ORANGE!!!" Älskar livet.

Sedan stack jag, Ichigo och Sofia till Slussen (de vart hungriga). Alla jamade och sa "kisskisskiss" varje gång de gick förbi mig :( Vart rädd haha. Ioförsig var jag rätt lättklädd. På T-banan satt vi och skrek och förde ett jävla liv, medans alla blängde assurt. Vi åkte tillbaka till V-torp, jag pussades med alla haha. Dansade lite mer.. drack upp baileysen, drog i mig några starköl, och sedan drog jag och Sophie vidare till Tekniska Högskolan där Svante hade fest. Kommer inte ihåg så mycket där heller.. eller, jag kommer ihåg att Svante bönade och bad mig om att förlåta honom för något, aha, och att jag skulle slå sönder någon. Arg kvinna..
Drog i mig en smirnoff och diskuterade hur mycket kineser suger med Svante (som också är kines, but still haha) Tydligen ströp jag honom också haha. Han ska veta sin plats.
Alla på festen var helt.. skadade.. helt lost. Men lite smått sköna haha. Kommer verkligen inte ihåg så mycket.. vi skulle gå vidare.. hittade en pumpa som vi döpte till Sven... sedan kastade vi den på tågspåret. Jag och Sophie började bråka med några blatte-killar. Sedan sprang vi haha,.. sen sov vi typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0