Har sovit i Tallkrogen hela helgen hos Mell :D Hennes nya place är asmysigt! I fredags var jag i skolan.. jag och Joni skulle skriva dikter med sådanna "magnet-texter", men.. blev inga dikter precis.. "Min är jättelång och har ådra. Hon nafsar därför efter lösning. Ta gärna på den och dra sen så jag får ståfräs. Jag har gul eksem.. av pudding".. HAHA, så jävla mogna. Vi skrattade så vi grinade! Jätteroligt haha,.. ringde och pratade med Stella i någon timme.. mysig tjej det där!
Sedan blev jag rastlös, åkte till Gubbängen och var lite med Lisa och Sofia. Kommer inte ihåg vad vi gjorde... haha, sen mötte jag upp Mell, vi kollade på TV och käkade chips~ Sen kom Lenin.. haha sedan sov vi.

Vaknade av att någon slet av mig täcket. På kvällen drog jag, Mell, Lenin, Ronald och Ronalds son Alessandro till Jordbro på party. Fick i mig mer än vad jag tålde, så jag sprang runt med någon leksakspistol och lekte med två pojkar i typ 4-års åldern... (jag hade nog roligare än dom) HAHAHA!! Jaja, hade det jätteroligt~

Så idag har jag spelar project zero.. ligger på Hour 12 tror jag. Night 17 or something. Har kommit fett långt bre! Asduktig haha, sitter och är jätterädd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0