*:--✿--:*:--❀:*:--✿--:*:--❀--:*:--✿--:*



Pretty much mina x~mas gifts. Förutom en klänning jag fick av mamma, och en fet smink-låda :D
1. Paljett-leggings
2. Klänning från Ichigo
3. Underkläder i största allmänhet
4. J.Lo, parfym
5. Cuore Batti Cuore Vanilla, parfym
6. Fairy Dust, parfym
7. Tavla av en av mina favorita konstnärer
8. eh.. hårborste?
9. Hello Kitty tofflor
10. Kaos ögonskugga, svart
11. Nagelbandscreame
12. Mascara devote
13. Eyeliner
14. Ansiktsvatten från Makeup store
15. Makeup remover från makeup store
16. Clinique tvål
17. Silvrig klänning (dah)
18 + 19. Läppstift tango red & think pink
20. 16 hours active moist foundation
21. Två USB-minnen
22. 1500:- cash
23. Bio-kort, tankat med 200:-
24. Ett paket pocky dessert strawberry från Sofia (fick samt en lycko-katt till mobilen)


Kommentarer
Postat av: linn bro

Domdär tavlorna är sjuk fina bre! D: älskar den me hon som har blått hår och nån fn håruppsättning haha xD asfin ju. har önskat mig i present fan :D hihi

2010-01-05 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0