Lagom vaken

Igår natt var så jävla värt! Skojar inte. Jag och Lisa drog till Uppsala för att träffa Loui (OCH supa skallen av oss). Fast där var vi inte speciellt länge.. runt nio på kvällen hoppade vi på tåget tillbaka till sthlm alla tre. Loui och Lisa låste in sig på toan, medans jag satt och småflirtade med en lagom gullig kille. När tåget startade stack jag också in till toan och vi försökte verkligen vara knäpptysta, men Loui gjorde massa grimaser och hade fixat håret jätteroligt HAHA! Iallafall, vi drog hem till mig, tog en Gin-flaska och gick in till mitt rum. Eftersom att Loui aldrig hade vart full tidigare bestämde jag mig för att supa ner henne.. (A) Hon vart iallafall helt emotional, och jag var klar i skallen men jag kunde inte prata ordentligt. Loui vart iallafall kissnödig efter att ha druckit runt en halv flaska, så jag hjälpte henne till toaletten. Hon vinglade som fan HAHA! Hon drog ner brallorna och hela paketet framför mig, och jag reagerade knappt HAHA (kanske för att jag redan hade sett henne naken , men ändå) så hon kissade.. sen hjälpte jag henne upp, hon hade fortfarande byxorna nere vid knäna, så ramlade hon ihop på golvet ovanpå mig. Så vart hon sådär läskig HAHA "Madde, krama mig. Jag vill kramas med dig.. pussa mig, Madde.. jag vill pussas". Så knockar hon mig och så blundar hon och lägger sig på golvet och viskar ".. nu sover vi".
Hjälpte henne iallafall upp, och vi begav oss tillbaka till rummet. Sedan förde hon ett jävla liv, så jag slog ner henne.. eller, inte hårt tror jag, men hon ramlade iallafall ihop. Sen så ringde hon Angela och frågade ungefär 10000 gånger hur hon mådde. Och Angela ville ju bara sova så jag tog ifrån Loui telefonen och hon blev helt förstörd HAHA!!
Så småning om lade hon sig ner i sängen efter allt mitt tjat, så spydde hon ner sig själv och min säng. Fast jag var för full för att bry mig.. hon också.

Madde; lloui, du måste kissa
Loui; jag vill kissa och kramas samtidigt..


Kommentarer
Postat av: Loui

PINSAMT T_T HAHA

2008-09-07 @ 11:36:20
Postat av: Madde

(Y)

2008-09-11 @ 13:48:11
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0