SUMMARY

ALRIGHT BITCHES, ska försöka få med allt jag har missat att skriva här XD KOMMER GÅ BRA... NOT!!
 
I början av sommaren såg jag och Joni 4Minute live!! Det var awesome.. Ji Yoon såg bra ut som FAN! Ga Yoon var också jävligt snygg, men hennes kläder var as fula... Såg ut som hon skulle stanna hemma på myskväll, typ! XD Det enda dåliga egentligen var att dom inte sjöng Volume Up.. alla trodde dom skulle komma tillbaka och sjunga den.. men istället sjöng dom en låt 2 ggr.

Innan vi stack dit så käkade vi på en thaibåt.. as nice. Skit god mat (käkade yam nuea) och asgoda drinkar.
Efter konserten promenerade vi genom Gamla Stan, typ mitt i natten.. gick från pub till pub typ. Tog några shots på en rock-bar, gick vidare till Centralen och tog några drinkar där. Sen stack vi typ hem.
 
 
SEEEEN fyllde Joni år, så vi drog till Rålis! Mycket sprit.. jag vart ful som en sate! Sprang runt och härjade haha. Det var faktiskt en as skön kväll.. hade skitkul! Anyway.. när jag skulle åka tåg hem så vart jag så jävla åksjuk.. så jag spydde som en gud när jag kom hem HAHA! Classy!

 
Jag och Mo var i Skövde när hans bror tog studenten (vart aspackad då också).. Standard HAHA!
Sen åkte vi till Skövde igen en månad senare, bara för semester, typ. Vi kollade på Godzilla någon gång där emellan också (helt ok)
 
Eh, ja, det är jag och Filip (Mo's lillebror) på bilderna.. Cosplay lol, var skitroligt XD Plus att han var skit söt haha!!
 
 
Varit på Grönalund med Mo, Joni och Alex! Varje gång jag åkte insane så flög min lösögonfransar åt helvete. haha.
 
 
 
Och i september fyllde MIN lillebror 5 år, så jag ville träffa honom! Vi åkte och badade på ett äventyrsbad.. det var asmysigt! + att han hade skitkul haha.. Passade på att träffa farmor och popps också.
 
Fan var jobbigt det var att komma ihåg allting haha.. har såntt dåligt minne, har säkert glömt tusen saker :(
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0