yo bitches

Resfeber? YESx1000 - drömmer att bagaget försvinner, glömmer viktiga grejer hemma, står i japan
och inte kan ta mig vidare. Det känns som att IFALL jag tänker "det kommer att gå BRA", så kommer
det att spåra ut och gå åt helvete! (Nu framstår jag väl som mentalt instabil but w/e).

Imorgon ska jag göra de sista förberedelserna, sedan på TORSDAG morgon drar jag och Mo iväg till Japan!
Jag har japanska boken med mig, samt en reseguides-bok som Mo köpte igår som är SKITTJOCK! 250 spänn typ..
5 dagar efter vi har landat så kommer Ichigo och Sofia.P till Japan, vi bor på samma hotell. Då kommer
nog allt känner mer chill, eftersom att de har varit där en gång förut
 
Och till sist; jag ska FÖRSÖKA blogga från hotellet där vi har gratis Wi-Fi (ska ha laptopen med oss) kommer slänga upp bilder både här och FB~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0