Kyu Shiba rikyu Garden & Shibuya

Idag hade vi bestämt att vi skulle till Shibuya, men på vägen hittade vi en Pokémon affär FULL med coola grejer! Jag och Mo blev typ helt till oss och handlade på oss massa prylar för ca 400kr billigt billigt! Och sedan påväg till tbanan så besökte vi en gammal trädgård där det fanns banzai träd, koi fiskar och sköldpaddor, haha, Mo tog typ 1000 bilder på fiskarna. Sedan kom vi äntligen iväg till Shibuya iallafall, vi letade som galningar efter shibuya 109 (finns ju fan inga skyltar i Japan!) och när vi kom fram var alla gyarus som jobbade där helt galna.. Gapade och skrämde skiten ur mig. Dom gapade samma fraser hela tiden och dom lät som lamm som sa bääää bääää bääää!!! Skulle nitat nån, men jag handlade en klänning från Datura för 5000yen som var ursöt, sedan handlade jag en mintgrön kjol, pastellrosa tunika samt en blå gyaru top med spets oc rosor på från Liz Lisa! Det gick på 17 000yen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0