Akihabara ELECTRIC TOWN

Idag ville Mo åka till Akihabara och kolla på prylar, och vi hade a good time !
Vi var på arcade och jag vann en Miku Hatsune figur (höll iof på i en kvart) ville vinna haha XD
Sedan var vi inne på tusen otaku affärer fulla med manga, anime figurer och andra anime-relaterade prylar.
Jag hittade ett par hörlurar med kattöron som jag har velat ha skitlänge, så jag vart glad~
Såhär såg jag ut idag; hade min tunika som jag köpte tidigare i Shibuya från LIZ LISA
Vi var inne på en sex-relaterad affär där jag köpte dom fina underkläderna (jag har storlek D i japan o__o svårt att hitta sånna som passar i vanliga affärer), rosa kattöron som jag hade på mig igår till den rosa baby-dollen (bredvid) för att våran städare tog våra hotell-pyjamaser XD LOL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0