Hej :>

Hey daaawwwggsss!! Idag ska jag träffa Lisa (wow har inte träffat henne sedan i somras) och Ichigo (som har fått praktik, hinner aldrig ses!) Tänkte köpa ny Foundation och fika! Är så himla socialt-undernärd att jag håller på att gå under.. iof så är ju Mo hemma varje dag med mig, men det är kul att träffa sina tjejkompisar ibland och bara tönta sig typ.
 
Så tiden går fett fort, om lite mer än en vecka så fyller jag år *suck* gammal och så.. lite mer än en månad kvar tills jag åker till JAPAN med min älskling (och 5 dagar efter vi kommit fram så kommer Ichigo och Sofia dit!) Det kommer bli så himla kul!
Idag kom Karmas REWORK på LoL med senaste patchen också! Så jag kommer ha ku när jag kommer hem från stan framför datorn hihi~
Ska ta någe att käka nu, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0