JAG LEVER OK

 
yo bitches.. blev inte så mycket mer från Japan, glömde helt bort XD Var på Shibuya 109 3 gånger.. kanske 4.. köpte massor med kläder från Liz Lisa, Rojita och Datura Shoppade i Harajuku sista dagen också - fyndade ett par skor och handlade en fluffig kjol (blå/rosa), 2 par toppar och 2 par underkläder! Sedan gick vi mot Shibuya där jag fick 20.000yen av Mo att handla kläder för~Went wild, typ.
 
 
 Kan nog slänga upp bilder på alla kläder jag handlade, men nu har jag vikt ner allt så fint i mina lådor =__=
Anyway, i onsdags var jag på Sofias studentsskiva~trevligt haha vart full som fan, skrapade upp mitt ben och stukade foten HAHA! *high five*.. åt typ inget, därför blev jag full som en hora :D Träffade Ichigo, Sofia och Alicia~
 
Bilder tagna av Ichigo och Alicia B-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0