LoL - League of Legends

Har testat LoL, som min kille brukar spela. Spelet är fett förvirrande och första gången kastade jag spells på mina egna teammates och tappade bort mig helt.. började spela igårkväll och nu sitter man här och är helt inne haha.
Jag spelar med en karaktär som heter Ahri, är magiker med nio svansar B-) Snygg ok.
Kan inte påstå jag är speciellt grym, men jag försöker hihi.

Spelet går ut på att det är två lag, 5 hjältar/champions i varje lag, varsitt lag ska skydda sin bas som består av kristalltorn typ.. man får hjälp av små gubbar som ska slåss mot varandra och ta ner motståndarnas torn..tror jag haha. Varje liten gubbe (eller minions, som de heter) man dödar, får man pengar som man kan köpa olika skills med. Med spelets gång kan man uppdatera och bli bättre B-) Man har vunnit när man förstört motståndarnas bas.



Orb of DeceptionFox-FireCharmSpirit Rush

Ahri's skills:
Orb of Deception - Fox fire - Charm - Spirit rush


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0