Ett jävligt sent utkast :/

Lovade att slänga upp lite om fredagen då jag, Joni och Ich var på Paradise-kolingsborg för en månad sedan, sry har inte kommit ihåg att blogga.. har all tid i världen osv men ah, hjärnan har varit lite borta HAHA! Skulle slänga upp bilder också (hade en rolig bild på mig och Joni på T-banan, sitter gränsle över en däckad alkis på golvet, men har inte bilderna kvar)

En bit in på natten när vi dansade så var det en kille; dansade som en bög, klädde sig som en bög, såg ut som en bög, lät som en bög - vi tyckte att han var asrolig så vi började dansa med honom. Han höll på mina höfter och det blev mer och mer intimt, enda tills jag märkte att han försökte strula med mig haha jag backa och ba "vafan är du inte gay?!" han ba "nej är du?" HAHAHA jag ba omg jag är lebbbbb och sprang iväg hahahaha... så jävla ägd jag blev! Det var asmånga straighta män där, liksom vafan, drar ni till en gayklubb och raggar på tjejer? Man kan inte känna sig trygg någonstans haha.

Sedan när vi bytte dansgolv så kom det en ganska snygg brud och dansade med mig, sedan efter ett tag så ba "hörrö, min killkompis är intresserad av dig, dansa med honom!" man ba eh nej tack HAHAHA
Vi gick ut till rökrutan och då tar en ljus kille tag i mig och ba "jag känner igen dig, kom så går vi in och dansar" HAHA jag ba eh nej nu går jag hahahah
Får inte vara ute med mina vänner :( Sedan var det en fett creepy snubbe som grindade Joni hela natten han ville typ dö.


Bild påväg hem~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0