lite sådär

Sitter och saknar baby, känns alltid som vi inte setts på länge (även fast det kanske bara gått en dag) det är jobbigt och eh ah. Hade velat vara med honom nu men jag har lite att göra i veckan.. får bli någon annan gång :( Ligga och mysa i sängen hela dagarna och bara bita i honom, slita han i håret och dra i honom tills jag dör.. purr! Vill göra snuskiga saker med oppa också.. asså åh sdfghgfdsdfgh </3 Känns inte kul alls att vara ifrån Mo alls faktiskt.

Amen, har spelat Yakuza 3 hela dagen.. kommit till kapitel 7 sen pallrade jag mig ner och tryckte i mig glass och cola haha tjock. På tisdag ska jag vara i Trångsund hos popps och passa min lillebror, Mio, i några dagar. Sedan tänkte jag gå till arbetsförmedligen på onsdag eller torsdag. Ska ut med hunden nu så peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0