Hot place och lite random shit.. "ba"



So, kom precis hem från ica, sitter och väntar på att mina kusiner Sara, Sofie och Anna ska komma. Dom sitter väl fast i trafiken nånstans <__< Dom ska stanna här tills fredag.. vad ska man hitta på? Får väl dra med mig Sara till stan or something någon dag tänkte jag. Måste ju sola och så haha och träffa Ich.. asså åh veckan räcker inte till! Men ah lite annat då.. jag stod och sminkade mig i badrummet medans min morfar stökade uppe på vinden..så ramlade det ner en död sommarfjäril jag ba ooook... tänkte inte mer på det haha. Men sen hör jag hur det surrar i mitt öra och den hade fan rest sig från fucking graven! HAHAHA den flög in i mitt hår och jag blev skiträdd skrek som fan, flaxade och sprang ut hahaha sen tog den över hela badrummet, kunde inte komma åt mitt smink jag skojar ej! HAHA vågar inte gå in där så äckligt haha.
För övrigt har jag blivit helt addicted av SISTAR's nya låt "hot place" så jävla niiiiice är den vill bara festa hahahaha.. asså men ah... tung är den ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0