Jobbigt tråkig dag helt enkelt..

Jag är grymt trött och orkar inte jobba.. Men det är bara att bita ihop (får se till att komma en timme senare instead).  Mina kusiner kom till Stockholm igår, så efter jobbet måste jag dra till Haninge för att hälsa på dem, gratta Anna som fyllde år här om dagen, käka lite tårta och sedan dra hem igen och lira lite Gears of War. Köpte en till spelkonsol igår, så det ska bli asnice!

Igår kom jag till skolan på engelskan, haha, vi fick varsitt papper där det var en rad med personligheter (snäll, glad, snygg, rik osv) som man skulle välja att ens partner skulle ha. Jag själv valde snygg och rik i första hand, haha. Jag var faktiskt den enda i hela klassen som valde de två alternativen..  Hedvig och Jessica bara skrattade och sa att det var så typiskt mig haha. Efter ett tag i Engelskan blev vår lärare arg för att ingen hade böckerna med sig, och stack. Så jag och Jessica satte oss på en varsin stol med hjul och började jaga varandra i klassrummet och kasta japanska rischips på varandra och skrika. Jag fick panik och rullade ut ur klassrummet, genom korridoren med Jessica i släptåg. Jag åkte in och gömde mig bakom en vägg, och Jessica letade och ropade på mig. Tillslut kunde jag inte hålla mig längre och började skratta.. Då kom hon med en jävla fart haha, och så kom två lärare ut och skällde ut oss. Jessica började köra med någon konstig bortförklaring om att "vi skulle redovisa för varandra". HAHA, jovisst Jessica.. redovisa med två stolar mitt i korridoren. Så himla dum seriöst haha!
Efter det slutade vi, och jag mötte Bettan på centralen, tog ut en femhundring och vi gick och käkade kinamat och sushi. Sedan gick vi runt lite och jag skrek att jag var kissnödig typ hundra gånger minst, så vi stack hem till mig så jag fick kissa sönder haha, och så spelade vi Silent Hill The Room. Kom ingen vart........

Kommentarer
Postat av: xescapism@bdb ;D

söt e du iaf :* <33

puss ^x^

2009-03-10 @ 20:54:04
Postat av: Madde

thankyuu baby ;*

2009-03-10 @ 21:30:21
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0