God jul bre!



Bilden representerar gårdagen ;);) Haha, var hemma själv för att familjen drog iväg  till Värmland och övergav mig. Haha, nejdå, vad fan skulle jag göra där liksom?
I måndags kom Loui från Uppsala hem till mig. Hon vart lite.. aa.. full. Hon vart desperat efter cigg klockan 1 på natten, så vi stack till Centralen, träffade på ett gäng kurdiska grabbar, hängde lite med dem. Skit trevliga, men korkade :) Sedan stack vi hem.. en granne kom ner och klagade på att vi spelade för hög musik.. skämdes ihjäl.. han hade bar överkropp dessutom och tyckte säkert han var skitläcker.... det var han absolut inte dock.

Sedan i tisdags kom Ichigo och hämtade upp oss, vi stack till mig skolavslutning.. fulaste skolavslutningen ever haha seriöst. Sedan hämtade vi upp Joni, och lämnade av Loui haha utbytt bre! Nejmen, sedan gjorde jag, joni och ichigo fajitas, som vi sedan åt. Asgott! Sedan fick jag julklapp av ichigo som skulle vidare hem till sin farmor (har inte öppnat den än, men lägger väl upp bild sen).
Joni sov hos mig.. vi drack lite haha,.. så det var bilderna som blev, haha nej det var mycket fler, vi får se ifall det kommer upp senare later on. Vi spelade tv-spel, gick ut lite och kollade på american history x.. omg, Danny var så fucking het bre! Dog lite.
Sedan halkade jag och slog rumpan :( ont.

så idag handlade jag julklappar åt min mormor haha, japansk tvål, rökelse och rökelse-behållare i porslin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0