17 dagar kvar..

För det första vill jag nämna att min kropp håller på att spela mig ett rejält spratt typ. Har ont som fan i brösten och börjar få fet hy. Har ont lite här och där, är tungt luuurigt Måste nog dra till läkaren imorgon eller åtminstonde snart ifall det inte blir bättre. Har samt ont i svanskotan efter att ha haft sex på badrumsgolvet med Paul (..yummy yum). Men iallafall, blev över 6 000:- fattigare igår då jag och Joniboy pröjsade resan till teneriffa.. vi ändrade oss angående området och hotellet och la ner mer pengar på det, men det blir nog värt! Ska köpa såndär uppblåsbar delfin och steka HAHA söt! Bär av 5 november, längtar efter sol och drinkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0