Hush!

I lördags träffade jag min favotjej Ichigo och tog en fika i gamla stan. Vi satt och målade naglarna typ haha.. drack vanilla latte.. snackade massa crap typ. Det var jättemysigt! Saknat henne som fan bre. Efter några timmar där träffade vi Sofia och Sofia, och så gick vi till en julmarknad och pratade lite typ.

~
Sedan skulle jag dra vidare och träffa Mell~ Lenin var ute på färd och blev FÖR full, så polisen tog honom. Hahaha, jag och Mell skrattade sönder, gick och la oss runt halv 5. Omkring 11 kom Lenin hem.. från fyllecellen haha asbra. Sen kom Ronald, hans brorsa... Alla brottades haha. Fick nya argument till varför man inte ska ligga med latinos (latinOS, inte latinAS, haha brudar är bra).
Anyway, ska göra lite grejs nu bre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0