Kryssning B-)

Måste skriva om mitt nyår känner jag nu haha, men det får bli någon annan gång~
Åkte iallafall på kryssning med Ich, Joni och Lisa i onsdags, blev så jävla packad sdfghjk, träffade några sköna människor och många jobbiga män haha, t.ex två korta sydamerikanska killar som ville in i min och ich's hytt. Blev så jävla störd på dom flippade lite haha men sen stack dom, men det tog ju sin tid.. sedan var det en kille som ville köpa sex av mig HAHA man ba what.. asful, såg ut som en cockerspaniel haha oh my god.
Träffade Sam också, som jag hade på fb haha hängde lite med honom ett tag, sen träffade jag ett gäng sköna brudar, vi dansade och drack hur mycket som helst. Ichigo spydde livet, tryckte fan ner hela min hand i hennes hals typ hahaah kom upp jättemycket brunt hahah då skrattade vi och fortsatte festa B-) Vi träffade en kille sen också som vi döpte till Salem, för det var hans hood! Vi trodde det låg i Irak, men det låg typ mot södertälje haha lol. Vi träffade på honom mycket asså! Sedan rökte jag cigarr, swaaaag asså haha. Men alltså dagen efter, skojar inte värsta skämmigt att träffa alla då. Alla gick förbi varandra och kollade ner i marken typ haha, och jag mådde så jävla pissigt mitt huvud typ knullade mig och jag ville bara ringa min älskling men fanns ingen jävla täckning jag ba fuck it. Sen lackade jag satan på Joni för att han  var helt trööööög dagen efter asså skojar ej, men orkade inte bråka, jag menar man satt ju fast på båten ett tag till typ haha.

Och nu slutligen! Mo har fått jobb i sthlm så nu flyttar han in hos mig!
Omg omg omg behöver aldrig lämna mer, aldrig 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0