VIN! Gott...

Lisa ringde precis och vi ska uuuuut! Dricka tills vi dör, har en vinlåda att förtära B-) Trodde den hade blvit gammal men smakade och det var gött haha. Står på lådan att den ska hållas i 4 veckor efter öppning så det är lugnt hihi.

Inatt som jag som en klubbad säl assooo har inte kunnat sova riktigt sedan eeeh typ söndags för vi åkte iväg till norrland, fick inte sova för alla snarkade :( ledsen haha, sov 12 timmar inatt iallafall nu rä jag utvilad! Men ah ska börja fixa mig, peeeeaceee


Kommentarer
Postat av: Khrug

O.m.g. Något blev väldigt rätt när du blev till. Jag kommenterar ytterst sällan folk bara sådär, och vill inget mer med det än att.. ..gratulera till dina looks to die for. :O



//helgonprofil

2011-09-10 @ 01:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0