Händer om 1 vecka:

ah frågade bebi vad vi skulle göra på våran 1-årsdag, han ba ah men vi kan kirra en weekend-resa, fatta peppade vi blev! Så kollade vi runt lite och till slut blev det så att vi åker till Mallorca i en vecka istället
Helt sjuuka ok.. vi åker dit 7 okt (våran årsdag är 8 okt) så ha rusen rosenblad på sängen, dricka champagne och min man sparka in hotelldörren och bära mig till sängen dirr asså! (At least det är vad som händer i mitt huvud haha) Nejmen serri kommer bli så jävla mysiiiigt! Mo kommer äta som fan och jag kommer supa tills jag dör ahahaha
(Kom btw hem från honom idag) vi försökte dygna.. gick inte bra.
Men såå trött nu, måste sova för imorgon ska jag till Loui och dricka så atteeeh.. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0