Gayklubb!



ahguud mitt huvud var helt sönder idag! låg i sängen hela dagen och ba dega. Drog med Joni till Ich igårkväll, drack vin och fixade oss för att dra vidare till slussennnn
var ganska full när jag kom dit så vinglade som ett as rakt in i en bög som tappade ut sin drink på mig haha han blev feeett sur för sin drink och jag blev lack för mina kläder haha arga, nejmen ah. Fetatste danssuget dansade tills jag dog typ skitroliiiigt!
Efter ett tag kom ddet fett mycket folk så jag tappade bort joni haah letade och letade, hittade honom vid vårat bord med en man B-) dansade och myyyste med Ich min kvinna och sååå
drog väl hem vid 2 kanske sviiiinfull levde om som fan tydligen (pratade med Mo på nattbussen) hade tydligen varit hatiskt som fan hahaha "busschauffören är så jävla feeeeet, jävla blattar, jävla kvinnor, jävla pojkar kollar mig på fittan" HAHAHA trevlig tjej... sen blev Joni åksjuk och spydde i sin sko jjag ba åhnej inte i skon så jag hällde ut det i bussen ahaha gott
Aaahh ska gå upp på vind och kolla på drama nu såattteeeh
peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0