Otur :(

Så okej, jag var ute och gick med Mo härom dagen! Var i min egna lilla värld typ och min kropp sa hejdå, så jag typ FLÖG mot marken och slog mig så in i helvete hahaha tappade ut min redbull och rullade av trottoaren. Så jag skrapade upp båda mina knän och ena armbågen hahaha (skönt)



Sen igår satt jag och chilla på kontoret och en mygga bet mig i armen, idag är min arm helt bortdomnad, asså skojar ej känner ingenting och det är svullet stort asså! Och svullnaden är jättevarm och jag kommer att dö haha pratade med min morfar och han tvättade det med sprit typ och sa att det var en giftig mygga :( är fett nojig nu haha så om jag får feber så måste jag till läkaren  Men ah imorgon ska jag försöka ta mig ut och gå på bio med Ich och Joni (om han kan dvs) annars blir det att träffa Ich iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0