wsertyurdes


Okej så igår mådde jag piss, har blivit sjuk igen.. måste seriöst ha mer kläder på mig ok! Så igår låg jag och sov till typ 15, la mig på soffan och sov lite till.. gick upp till sängen och ringde Mo men fiiifan han var så jävla seg och öken så jag lade på och sov lite till haha.

Så, i torsdags träffade jag Lisa och Ichigo, drog och fika å såånt. Vi vart fett sugn på att bara kröka ner oss så jag drog ihop krök kvällen därpå hos mig. Vi var typ 7 pers helt bänga haha Lisa vart så jävla full typ redan vid 8-9 haha. Lite senare in på natten så blev jag, Ich, Linnea och Jone fett danssugna så vi drog ut och mötte upp Marko/Marco(?) men arrgghfghjk vi var för många under 20 så vi fick inte leva hahah så vi drog vidare till hellströms(?) där jag och ich träffade en brud inne på toan som var fett skööön! Skrek som fan ahahah blev vänner lol
När folk skulle skiljas åt så drog jag och Ich till BK eh gott, så när vi skulle ut var det typ proppat med folk, och en kille som var helt dyngrak sparkade upp nödutgången haha vi flabbade sönder och gick efter honom. Han sparkade ner cyklar och grejer och vi bara skrattade asså så full var han. När vi väl hade börjar tjöta så visade sig att jag hade honom på FB (who knew) helt hysteriskt hahaha.. Och därifrån gick allting neråt typ vi träffade på en snubbe som hette Simon, hur trevlig som helst (mot oss) men inte mot den här killen då haha slagsmål och grejer.. men jag och ich asså så jävla fulla vi kunde inte sluta garva haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0