Irritation

Slarvat bort mitt VISAkort (antagligen i Grekland), blir inte riktigt klok på mig själv asså. Ringde och spärrade kortet precis och bad om ett nytt kort, så frågade mannen typ vilken adress, så jag sa en, och han ba du är nte skriven där så det går inte haha. Hepp. Sedan kom jag ju på att jag var skriven i trånkan, så jag sa det men det gick inte att skicka kortet dit heller för kortet skulle komma tillbaka till banken (fattar ingenting) behöver fan hjälp :( han sa att jag var tvungen att gå till banken men vad fan.. nu är banken stängd och imorgon hinner jag inte. Jag kommer dö utan mitt visa! JAG KOMMER DÖ!!
Vill typ sparka på små barn och sånt just nu.
Bilder och så från Kreta får vänta, har slarvat bort min usb sladd till mobilen också.. jag är inte så bra haha
Men ska träffa Mo snart så jag kan tänka på annat ett tag
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0