Sås, lasta pasta

Ser typ assuddigt nu för mina linser börjar torka haha, men iallafall så idag åkte jag till Lisa min kvinna för att käka thaimat som hon lagade åt mig B-) Gott som fan, som allt annat hon gör. Efter det halkade jag fram till pendeln där jag mötte upp Joni (som jag inte har träffat sedan nov) så vi hade mycket att snacka om. Drog hem till honom, matade varandra med pasta, åt muffins, granatäpple och flummade sönder. Han försökte göra pepparsås och tog alldeles för mycket (korn)mjöl så såsen smakade som gröt med vitlök och peppar hahaha jag och Jonis mamma hade så jävla roligt åt honom ett tag där HAHA!
Vi kom fram till att vi ska åka på kryssning med, nästa onsdag. Blir fett nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0