sdfghjkdfgh

Kom hem i lördags tror jag, har varit i skövde ett tag hos min Mochan.. typ degat hela dagarma med Sims 2 pets B-) vi spelade minigolf (i suck) och hade vattenkrig en dag också haha. Sedan har jag varit hemma hos Ichigo i 2 veckor, varav en vecka som Mochan var där också  
Sedan har Linn kommit och hälsat på också, hon jag och Ichigo drog hem till Sofia P och Nöten där vi grillade och spelade volleyboll i hennes pool. Jag har också hunnit åka till Dalarna (djura, borlänge, leksand) med Ichigo, det var chill för vi tjockade oss som fan, spelade tv-spel hela dagarna. Varvade project zero 2 alla nivåer haha. Påvägen hem från dalarna hann jag träffa Loui i västerås också. Så igååår åkte jag och Lisa till nacka forum för att kolla lite.. vi käkade och jag handlade lite grejer typ.
SÅ det var väl det som har hänt haha B-) var fetaste pissvädret idag, därför jag kom på att fylla ut lite haha



häär langar lite party when i came to spain hahahah så tuung min och ich's sommarplåga i tell you
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0