heavy häst

Spelat färdigt Heavy rain precis dfghjkl tog slut fort jag ba hallå haha, satt och va fett ledsen i ögat när Scott Shelby var emo i sin stol och brände upp alla bevis haha ba åh neej! Hade music på samtidigt som spelets gång så var det sorgligaste låten samtidigt som han var sadman-forever hahaha.. han är het ok. Ska ta med hem

Jag plockade fram min saxofon imorse för att försöka laga mitt munstycke aaaand jag lyckades få till skiten och det kom fina toner och shit från den, blåste ut mina lungor typ haha.. fick smörja korken lite och justera trä-grejen på munstycket lite bara sen fungerade den igen haha behövde inte köpa nytt
Jag ska snart börja fixa mig för att dra iväg och kröka B-) cool. Köpt en låda vin så hejdå haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0