livet

oaktivt haha glömmer bort att jag har en blogg.. blogg.se suger röv för de funkar inte att blogga från iphonen, ska kirra nattstad istället svär haha. I helgen var jag ute med Ich och Sofia, tuungaa vi är!! Nejmen, eftersom att jag har bulle i ugnen (HAHA!!) så tänkte jag inte dricka mer än en drink typ, men det gick bra haha, drack några styckna utan problem

dagen efter mådde jag illa hela dagen pallade inte gå ur sängen (berodde inte på att jag var bakis haha jag va inte) hade ångest att jag missat big brother dagen innan, men sen såg jag repris så fortfarande inte missat något avsnitt HAHA sååån geek! Helt kåt i det asså!

Ska in i dusch sen BB och tjöta hela natten med Mochan i tele!
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0