Nov. 4, 2010

Sista dagen i sweden och ville tillbringa den med min pojkvän ofc. Inte bästa humöret dock haha arg som fan var jag.. men han hade kirrat clone a willy till mig så att jag inte "skulle ligga med några spanjorer" HAHA, hela processen ba fucka ur. Läste fel och lät allt stelna typ HAHA! Gjorde nytt försök men gick inte så bra det heller.. så nu kommer den väl se ut som en jellyklump med en vibrator i HAHA. Hans mamma var typ asnyfiken på vad vi höll på med också haha bästa, men hon vill nog inte veta. Ja vad gjorde vi mer haha.. typ hade sex några gånger och kirra pizza (EH GOTT?!) Paulchan åt som en häst så han blir stor och stark, duktig!

Men så planerna nu är att dammsuga hela lägenheten sen dra till VH hämta cash och möta upp Joni så drar vi till arlanda mannen. Planet går 15:55 och är jag taggad? Nej inte direkt haha Joni kommer väl sitta och strypa mig när vi flyger.. måste supa ner snubben, om han inte lyckas själv. Nej men fan, asnice blire! Hoppas jag inte dör haha. Men nu måste jag kila asså,
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0