Snabb uppdatering

I fredags bestämde jag mig för att åka till Uppsala och träffa Loui~ Skulle ta 21:11 tåget, men SJ knullade sönder så alla lackade. Jag råkade köpa en biljett till arboga stn för 160:- haha. Bråkade med typ alla.. uppkäftig tjej haha jag svär. Sumpade alla pengar och valde att åka buss dit istället.. kom fram typ tio över elva. Några män, 30+, stötte sönder på oss. Vi vart rädda och sprang haha.. sedan kom någon blatte grabb och påstod att han kände mig (skulle inte förvåna mig ifall jag nu har träffat honom, men alla ser likadana ut i princip).
Vi stack hem till Loui och jag lirade Darkness hela natten.. vi gick och la oss runt 8 på morgonen.

Vaknade runt tre på lördagen, drog hem till Sthlm, vi hade gäster hemma när jag kom fram. Jag drog i mig vin för att kunna isolera mig från omgivningen haha.. fina metoder. Vi käkade och så, snackade med Lisa & Ichigo i tele, sen runt 4 på morgonen kom Arami hem till mig. Jävligt lurig snubbe måste jag säga. Ska inte gå in på detalj eller så, men aah. Vi vaknade, drack kaffe, stack ut på stan, sen stack vi hem till mig igen. Mysigt hihi. Knullkalas

Och imorgon är VTFF veckan slut, så det är hårdplugga som gäller framöver.. inte så nice. Anyway, borde lägga mig nu (ligger redan iof, men försöka sova)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0