❀Nya året, 2010!❀




Tog det rätt lugnt det här nyåret faktiskt.. trodde att det skulle sluta illa för mig, men allt gick bra (om man bortser från en sak som jag inte tänker skriva, ifall någon skulle goola för mina parentsu).
Jag började kvällen med att äta middag med familjen + min styvmammas syster, man och systerbarn. Knäppte champagnen och åt "aptitretare", förrätt (västerbottenpaj med rom), huvudrätt (oxfile, hasselbackspotatis med ströbröd, rödvinsås och sparris), efterrätt (vaniljbryllé med annanas och passionsfrukt, MUMS!).
Sen efter maten, runt 22 plingade det på dörren, och där kom Lisa och Ichigo! Knäppte en varsin bärs, sen bar det av till Slussen. Där träffade vi tre thailändare på 20 bast som vi strulade runt med, och drack upp deras sprit haha. Helt rätt, inte sant?
Vart sjukt äcklad efter ett tag, för snubben jag var med, vid namnet Lee, började hålla på som om vi vore ett fucking par (och jag ville ju bara ligga). Så jag typ ifrågesatte honom om nånting, och han ba "du måste kunna lita på mig.. då sårar mig så mycket".. jag hade känt honom i en halvtimma HÖGST. Sedan så ramlade han hela tiden. Så äcklig.
Så jag ljög ihop någon historia om att jag skulle till Sollentuna en snabbis och ringa honom sen.. vilket jag aldrig gjorde. Ville bara bli av med honom snabbt.
Hamnade i en klunga med arga blattar för att polisen vägrade släppa in folk till tbanan.. så det var 2 araber som passade på att taffsa skiten ur mig. Klämde mig på brösten, tog mig på röven.. till slut vart jag arg och sa att de skulle ge fan i att ta på mig, annars skulle jag spöa skiten ur dem. Då räcker den ena araben fram sin hand och ger mig en mandel(?!!!) HAHA, "Bara för att jag tycker så mycket om dig :)". Jag kunde inte låta bli att asgarva.. finns så jävla skumma typer.
Så när jag kom in till tbanan träffade jag på Niko! :D Asnice, så hela natten och hela idag spenderades med honom. Så jävla skön snubbe det där alltså. Vi åkte till vårberg.. tills hans kompisar. En av dem var skittrevlig, vi snackade om typ allt haha, amsterdam och barn typ, där låg vi. Sen åkte jag och Niko till Hjulsta, var uppe och pratade lite.. sen sov vi haha. Sen väckte han mig runt 11 på morgonen och vi hade sex (no shit?) och sen drog vi hem till honom på Söder.. och eh ah.. asmysigt hehe.

assshiiittt orkar inte skriva hahah adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0