Inlägg om lördagen~

Drog till Uppsala hem till Linn.. Vi var väl sisådär 7 pers tror jag haha. Alla vart aspackade (ni är förvånade..) Gick in till toan där Johanna låg och spydde, haah sa att hon skulle akta sig lite snabbt, så hon la sig och spydde över mina fötter samt hela golvet hahaha, hon låg bokstavligen och plaskade. Började asgarva samtidigt som jag bar henne till badkaret. Där fick hon ligga ett bra tag.. Jag spolade av golvet och började moppe (Y) Haha fett duktig tjej!
Sedan när jag och Loui skulle sticka, hittade vi inte tillbaka till Gottsunda Centrum, så vi frågade några araber om skjuts.. så vi åkte drygt 50 meter sen var vi framme hahaha fett värt.



Kommentarer
Postat av: linn

Hahahh packade brudar <33

stackars johanna hahaha plaskade runt där som en strandsatt guldfisk haha synd

duktiga madde som moppade hihi :D bra tjej du är asso!

måste ses snart igen bre haha

älskar dig <33:*

2010-02-08 @ 17:33:48
Postat av: Ida

Ush, stackars johanna! Men tur att du var där och var så hjälpsam ;)

Hade en skitkul kväll! Hoppas det blir fler gånger! :) Puss <3

2010-02-09 @ 16:05:09
URL: http://cookiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0