Hemma bäst, eller?

För ungefär 2 veckor sedan blev jag utkickad hemifrån och var tvungen att bo hos mina morföräldrar (Go, Madde, go!) Har knappt varit med polarna under den tiden heller. Men nu är jag hemma iallafall, och ja, kan inte avgöra om det känns bättre eller sämre att vara tillbaka.. jävligt konstigt med tanke på att jag alltid har tyckt om mitt hem, men sista tiden har jag känt att.. nej jag vet faktiskt inte. Det är rätt spänt här.

I helgen åkte jag till Uppsala igen och gick på spelning med Loui. Skitdåligt haha, mina öron blödde? Nej men uh. Knullade med en scene-kille i Louis garderob.. "nämen Madde..! Hush!" Var så fucking varmt och kvavt att vi höll på att dö hahaha.

Och Niko smsade mig igår.. jag var arg på honom, och han på mig, så jag antog att han redan hade raddat mitt nummer. Men nej, han frågade varför jag inte hade hört av mig. Vi började bråka ännu mer, så våran kontakt är här med ÖVER. Fingret upp till dig slyna! Hoppas jag har gett han cp aids

Nu ska jag plugga, har frisörprov imöra och engelskaprov på torsdag. Wallah

~


Kommentarer
Postat av: linn bre

fan va ovärt att bli utkickad :c men

du kan alltid komma till my place vet du ;D hihi

du är finaste bebi och jag saknar dig grovt!! <3

2010-03-01 @ 21:57:53
Postat av: Madde

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-14 @ 18:39:57
URL: http://aikurushii.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin bild :D

2010-03-14 @ 18:56:17
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Ewezi

fint :D

2010-03-14 @ 19:38:16
URL: http://ewezi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0